Saturday, 15 October 2011

Kabinet Dapur



Selamat pasang kabinet dapur, hampir tiga minggu ditempah lalu siap dipasang, sengaja mintak dilewatkan pemasangannyer maklumlah. masuk satu persatu mengikut jadual. Memilih warna putih celoreng kelabu untuk menambah terang memandangkan warna jubin lantai kelabu gelap. Baru siap dipasang anak kecil tu dah pandai belajar main bukak tutup. Bila tersepit tangan sekarang anak kecil berani bukak aje... tutup dah tak berani.

Meja makan sampai pada hari yang sama dengan sofa... memilih warna putih corak hitam . 
Bermalam kami disini, perak vs selangor punya pasal terpaksa la angkut tv dari rumah sewa ke rumah ni. huh.... perak kena la pulak.
Malam tu jugak Bapak mertua dan adik ipar datang menghantar anak pokok kelapa yang aku pesan, nak tanam  dekat tepi jalan depan rumah, nak bagi redup la cikit..  tanah yang ada walaupun sekangkang kera harus la dimanfaatkan.
nak minum air kelapa jemput la datang rumah tp 2 tahun lagi kot baru bebuah kelapenyer, sabaaak na.

3 comments:

  1. Salam..brp kos keseluruhan utk kabinet dapur tu yer dan blh saya tau kedai dia kt mana. 1 lg cantikla set meja mkn tu.beli kt mana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. KOS KABINET DALAM RM1400, KILANG PERABUT SEBELAH MARA HULU KINTA BELAH KIRI DARI TAMBUN KE HULU KINTA SEBELUM MARA SELEPAS TAMAN PERPADUAN ADA KAWASAN KEDAI KAT SITU. MEJA MAKAN BLI DEKAT KEDAI PERABUT TD TASIK JALAN KUALA.

      Delete
  2. murahnya rm1400 time ni..skrg mdt dh mahal :(

    ReplyDelete